NOVETAT: Camió Isuzu N-Series 2025 a Isuzu Girona

DESCOBREIX EL MODEL RENOVAT DEL CAMIÓ ISUZU N-SERIES A ISUZU GIRONA 

Disseny “cross flow” 

El nou model de camió Isuzu N-Series 2025 arriba a Isuzu Girona marcat pel nou disseny global de la marca Isuzu: «Cross Flow». Els dissenyadors han treballat per aconseguir una aparença més aerodinàmica, tot mantenint la inconfusible identitat d’Isuzu.

La cabina és més aerodinàmica, silenciosa i eficient que mai. Us estem presentant la cabina Isuzu més silenciosa i eficient fins a la data.

La nova gralla frontal segueix l’estètica del «somriure» present en les generacions anteriors, mentre dirigeix ​​el flux d’aire pels costats de la cabina.

Nou para-xocs

El para-xocs davanter, també redissenyat, millora el rendiment de refrigeració i està format per tres peces separades per ajudar a reduir els costos de futures reparacions.

Noves òptiques frontals

Els fars frontals, totalment redissenyats, utilitzen llums de seguretat LED que inclouen intermitents, llums de llarga i curta distància i llums laterals. Les llums LED són més brillants, duradores i eficients energèticament que les bombetes halògenes. Aquest nou disseny de llum també proporciona una àrea lumínica més ampla per oferir una millor visibilitat de la carretera.

Nou sensor de llum automàtic

Un sensor d’il·luminació muntat a la part davantera esquerra de la cabina detecta el nivell d’il·luminació fora del camió. Quan aquest sensor detecta el nivell de llum per sota del seu llindar, els fars s’il·luminen automàticament, juntament amb la matrícula, el marcador, els llums de circulació diürna i els llums posteriors. Amb l’interruptor de control de llum a la posició “Automàtic”, no cal preocupar-se per si un conductor s’oblida d’encendre els llums.

Seguretat passiva

A partir d’ara, els coixins de seguretat (airbag) del conductor i dels passatgers són estàndard en cada Isuzu Sèrie-N 2025.

Cal recordar que els airbags són una protecció addicional i estan dissenyats per funcionar en combinació amb els cinturons de seguretat.

Fre d’estacionament electrònic

Disponible a través del sistema ADAS (Sistemes Avançats d’Assistència al Conductor). El fre d’estacionament es podrà activar completament amb només prémer un botó d’activació.

Més comoditat

El nou Sèrie-N 2025 ofereix seients de tres places molt còmodes, gràcies als nous coixins d’uretà amb una tapisseria renovada. A més, el respatller del seient del conductor és 30 mil·límetres més alt que els seients anteriors de la sèrie N per adaptar-se als conductors més alts, mentre que les banquetes s’han rebaixat 10 mil·límetres per a una millor posició del seient. I, per acabar, el seient del conductor inclou fins i tot un recolza braços.

Nou sistema de climatització

Els nous controls del sistema de climatització s’han integrat al tauler d’instruments i, el que és més important, han adoptat un nou control elèctric que fa que el funcionament sigui fàcil i intuïtiu. I quan el clima exterior es torni humit, els conductors apreciaran els nous eixugaparabrises intermitents variables.

SISTEMA AVANÇAT D’ASSISTÈNCIA AL CONDUCTOR (ADAS)

Sistema d’avís de sortida de carril (LDW) 

  • Reconeix les línies a la carretera per determinar si el conductor s’allunya massa del seu centre.
  • Alertes visuals i sonores a MID.
  • Dos nivells de sensibilitat.

Sistema d’alerta de distància de seguretat 

  • Avisa el conductor quan la part davantera del camió Isuzu es troba a una distància massa curta del vehicle de davant.
  • Alertes visuals i sonores a MID.

Control automàtic de l’acceleració 

  • Quan es comença a moure el camió després d’estar parat, si es detecta un obstacle davant el camió Isuzu i es prem massa l’accelerador, la potència del motor reduirà automàticament.
  • Ajuda a prevenir o reduir la gravetat dels accidents causats per una depressió errònia de l’accelerador.

Sistema automàtic de frenada d’emergència (AEBS) 

  • Supervisa la carretera i detecta obstacles com ara vianants, ciclistes o altres vehicles.
  • El conductor és avisat mitjançant alertes visuals i sonores a MID.
  • En cas de ser necessari, es frenarà automàticament per reduir la velocitat del vehicle.

Notificació d’arrancada del vehicle 

  • Des d’una parada, com pot ser un semàfor o un senyal d’STOP, s’avisa al conductor quan el vehicle de davant del camió Isuzu ha avançat una certa distància.
  • Alertes visuals i sonores a MID.

Control de creuer 

  • Permet que el conductor estableixi tant la velocitat desitjada com la distància que vol mantenir respecte al vehicle de davant.
    • Si el vehicle de davant disminueix la velocitat, el sistema frenarà automàticament el camió Isuzu per mantenir la distància de seguiment preestablerta.
    • Una vegada el vehicle de davant torni a accelerar o el carril quedi lliure, el sistema accelerarà el camió Isuzu a la velocitat establerta originalment.
  • El sistema pot aturar completament el camió Isuzu. Si és així, el camió només tornarà a la velocitat establerta originalment si el conductor prem l’accelerador.