El nou model de camió Isuzu N-Series 2025 arriba a Isuzu Girona marcat pel nou disseny global de la marca Isuzu: «Cross Flow». Els dissenyadors han treballat per aconseguir una aparença més aerodinàmica, tot mantenint la inconfusible identitat d’Isuzu.
La cabina és més aerodinàmica, silenciosa i eficient que mai. Us estem presentant la cabina Isuzu més silenciosa i eficient fins a la data.
La nova gralla frontal segueix l’estètica del «somriure» present en les generacions anteriors, mentre dirigeix el flux d’aire pels costats de la cabina.
El para-xocs davanter, també redissenyat, millora el rendiment de refrigeració i està format per tres peces separades per ajudar a reduir els costos de futures reparacions.
Els fars frontals, totalment redissenyats, utilitzen llums de seguretat LED que inclouen intermitents, llums de llarga i curta distància i llums laterals. Les llums LED són més brillants, duradores i eficients energèticament que les bombetes halògenes. Aquest nou disseny de llum també proporciona una àrea lumínica més ampla per oferir una millor visibilitat de la carretera.
Un sensor d’il·luminació muntat a la part davantera esquerra de la cabina detecta el nivell d’il·luminació fora del camió. Quan aquest sensor detecta el nivell de llum per sota del seu llindar, els fars s’il·luminen automàticament, juntament amb la matrícula, el marcador, els llums de circulació diürna i els llums posteriors. Amb l’interruptor de control de llum a la posició “Automàtic”, no cal preocupar-se per si un conductor s’oblida d’encendre els llums.
A partir d’ara, els coixins de seguretat (airbag) del conductor i dels passatgers són estàndard en cada Isuzu Sèrie-N 2025.
Cal recordar que els airbags són una protecció addicional i estan dissenyats per funcionar en combinació amb els cinturons de seguretat.
Disponible a través del sistema ADAS (Sistemes Avançats d’Assistència al Conductor). El fre d’estacionament es podrà activar completament amb només prémer un botó d’activació.
El nou Sèrie-N 2025 ofereix seients de tres places molt còmodes, gràcies als nous coixins d’uretà amb una tapisseria renovada. A més, el respatller del seient del conductor és 30 mil·límetres més alt que els seients anteriors de la sèrie N per adaptar-se als conductors més alts, mentre que les banquetes s’han rebaixat 10 mil·límetres per a una millor posició del seient. I, per acabar, el seient del conductor inclou fins i tot un recolza braços.
Els nous controls del sistema de climatització s’han integrat al tauler d’instruments i, el que és més important, han adoptat un nou control elèctric que fa que el funcionament sigui fàcil i intuïtiu. I quan el clima exterior es torni humit, els conductors apreciaran els nous eixugaparabrises intermitents variables.
Últimes notícies
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.