Després que Nissan comuniqués que deixava de fabricar el model NT400, antic cabstar, el passat 22 d’Agost, Isuzu segueix apostant per el mercat de camió lleuger de 3.500kg. El nou model d’Isuzu M21, munta un motor Isuzu de 1.9L amb una potència de 123 C.V. amb sistema de tractament d’escapament SCR. El nou Isuzu M21 es manté com a la millor opció del mercat pel que fa a camió light duty amb cabina abatible.
Les noves versions deixaran de muntar la versió amb canvi automàtic per seguir muntant el canvi manual de 6 velocitats. Isuzu, com a un dels principals fabricants mundials de camions, pretén posicionar-se en el mercat europeu de camió lleuger a partir d’ara com a una solució robusta i fiable.
Últimes notícies
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.