En un mercat cada cop més exigent, escollir una pick-up 4×4 no és només estètica o potència. Cal trobar un vehicle que ofereixi fiabilitat, rendiment i seguretat, tant per a l’ús professional com per al personal. L’Isuzu D-MAX compleix amb aquestes exigències, posicionant-se com una de les opcions més sòlides i equilibrades del segment.
L’Isuzu D-MAX equipa un motor turbodièsel 1.9 amb 164 CV i 360 Nm de parell entre les 2.000 i 2.500 rpm. Aquest motor destaca per la seva eficiència i fiabilitat, gràcies al sistema d’injecció common-rail, al turbo de geometria variable (VGT) i a la tecnologia SCR amb AdBlue, que redueix les emissions contaminants i optimitza el consum.
A més, segons el mercat, també hi ha disponible una versió amb motor 3.0, que ofereix fins a 190 CV i 450 Nm de parell, pensada per a usos més exigents. Tant amb canvi manual com automàtic de 6 velocitats, el D-MAX s’adapta a diferents tipus de conducció i necessitats professionals.
En alguns mercats, l’Isuzu D-MAX també ha ofert una versió amb tecnologia MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle), basada en el motor 1.9 amb assistència elèctrica de 48 V. Aquesta combinació aconsegueix 150 CV i 350 Nm, aportant una conducció més eficient i suau, especialment en entorns urbans. Tot i no ser la versió més potent, redueix el consum i les emissions sense perdre capacitat de càrrega ni tracció.
L’esquelet del D‑MAX és un xassís de travessers que assegura rigidesa torsional i durabilitat, tant per ús professional com personal.
Inclou blindatges sota la carrosseria, com càrter i caixa de transferència protegits, escuts d’acer i una alçada lliure al terra d’uns 24 cm. La profunditat de vadeig arriba als 800 mm, amb angles d’atac de 30,5°, ventral de 22,9° i de sortida de 24,2°. Això el fa imbatible en terrenys exigents.
El sistema 4×4 connectable compta amb modes 4H i 4L, reductora i bloqueig de diferencial posterior, a més d’aides com control de descens i assistència en pendents. El nou sistema Terrain Command permet canviar entre 2WD, 4WD i reductora amb facilitat.
Malgrat ser una pick-up, el D‑MAX ofereix suspensió davantera independent i posterior de ballestes optimitzades. Això dona com a resultat una conducció més còmoda i menys rebots, fins i tot carregat.
El model incorpora una generosa dotació de seguretat i confort:
El D‑MAX està disponible en tres formats: Single, Space Cab i Crew Cab (doble cabina). La cabina Crew pot allotjar fins a 5 persones amb confort. La caixa de càrrega varia entre 1,57 m i 2,33 m, amb capacitat de càrrega útil de fins a 1.130 kg i remolc de 3.500 kg.
A Espanya, el D‑MAX es comercialitza des d’uns 33.000 € (4×4 Single), fins a més de 40.000 € en versions completes amb canvi automàtic i doble cabina. Sense cap mena de dubte, es tracta d’un preu competitiu per una pick-up 4×4 amb tants avantatges.
Últimes notícies
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.